Pentru ea.

Incep din nou povestea...intr.o seara la fel ca celelalte demult apuse... cand mirosul mucegaiului de pe balcon imi inunda simturile...iar senzatia de rau era apasatoare!! Sunt vremuri demult apuse...de care imi aduc uneori aminte cu melancoli... vremurile in care viata parca avea alta culoare... una cenusie.. palida si rece..... speram ca niciodata sa nu.mi mai aduc aminte.. dar se intampla din nou!!

Am rupt inima celei mai importante fiinte din viata mea... am facut.o sa sufere...(eu care ii promisesem ca n.o sa fac asta niciodata) ........ gustul amar imi revine mereu in cerul gurii... tigara nu se mai termina... iar gandurile mele sunt atat de multe... incat ar vrea sa evadeze... intr.un singur moment...sa poata fi spuse toate deodata...sa poata fi auzite....de acea parte din ea...care vrea sa le inteleaga.... si nu e usor.!!!

Ma gandesc uneori cum ar fi sa n.o am langa mine... in acel moment ochii mi se umezesc... incep sa tremur..iar vocea mea parca suna dintr.o rapa adanca... infundat. Nu mi.e greu sa recunosc... mi.a facut asta de cateva ori... si sunt fericit ca a reusit...doar ea!!
Ma intreb uneori cum sa.i arat cat de mult o iubesc... dar cuvintele nu sunt deajuns... unori le percepe doar ca niste simple vorbe...fara suflet... dar se inseala!!... fiecare "te iubesc" era din adancul sufletului... un loc care nu credeam ca exista... si ea si.a facut loc... a intrat..si nu mai vrea sa iasa!!...nici nu as lasa.o ... chiar daca ea va pleca vreodata de langa mine... acel loc niciodata nu va fi gol... si o voi pastra acolo...vie,frumoasa si doar pentru mine!!

Astea sunt doar niste ganduri...care au reusit sa iasa...si sa le scriu!! ...restul vor ramane acolo...si isi vor astepta frumos randul...sa fie citite la randul lor ..la fel ca aceasta!


                                                                                                         Te iubesc!

2 comentarii:

  1. Mereu reusesti sa faci asta, Eddy... Dar frumos scris si compozitie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu reusesti sa faci asta, Eddy... Dar frumos scris si compozitie! :)

    RăspundețiȘtergere